marți, 19 martie 2013

Pariu pe o limonadă?


Ieri nu am alergat, deși ar fi fost indicat. Așa că pe seară mi s-a făcut teama că nu o să mă trezesc azi, plus niște gânduri care începeau cu "De ce naiba alerg eu?". 

Oricât high on running you get, oricât de multe motive de bucurie ți-ar aduce și oricât ar alunga demonii, ei bine, din când în când te întrebi, sau cel puțin eu o fac,  De ce naiba dacă mi-e somn, mă dor gleznele și genunchii și mi-e o super lene, ies din casă să o iau la fugă de nebună.  Și totuși, de fiecare dată, întrebările dispar înainte să încep să alerg, încă de când îmi iau echipamentul de alergare (probabil e costumul meu de Superman).

Ce am mai înțeles în săptămânile astea, este că nu trebuie să fii într-un anumit fel ca să îți placă să alergi. Dacă eu, cea de acum 1 an să zicem (sau de acum două luni, tot un drac), aș fi citit tot ce e scris pe aici, aș fi gândit că Da, e foarte frumos ce face tipa asta, dar probabil că are o înclinație spre alergat. Eu niciodată nu aș putea nici măcar să mă trezesc recurent la 7 dimineața, ce să mai zic de activități sportive matinale. După cel mult o săptămână, m-aș plictisi, aș începe să amân (doar mă cunosc) și până la urmă aș renunța. Și oricum e stupid, toți cei care aleargă vorbesc ca niște sectanți, este imposibil să fie așa. Mai bine îmi aprind o țigară. Am încheiat citatul fictiv.

Dacă tu, cel care citești acum, nu ai alergat încă, sunt absolut-incredibil-mai mult decât sigură că  ai aceleași gânduri. Dar cine știe, poate la un moment dat ai să începi să alergi, iar dacă ai să o faci, pun pariu, oricine ai fi, că o să îți placă enorm și că ai să regreți că nu ai făcut asta mai devreme. Dacă nu o să fie așa, dau o limonadă la Grădina Verona. Ei, cum sună asta?

În altă ordine de idei, azi am intrat în săptămâna a 5-a, cu o viteză de 6:39min/km. Cum trece timpul. Iar sâmbătă, conform antrenamentului, o să alerg 20 de minute în continuu. Oh boy, oh boy.

P.S. A trecut o săptămână de când nu am mai fumat. Nu este prima săptămănă din viața mea când am renunțat la țigări, dar este prima oară când mă găndesc că nu mai vreau să o fac niciodată.

4 comentarii:

  1. Da, tot eu las comment... ştii tu, fanul tău nr. 1 :))!

    Mi se pare normal să-ţi doreşti serios să te laşi de ţigări. Când îţi dai seama că ai nevoie de acei plămâni, la modul serios, CĂ AI NEVOIE DE EI... cred că e firesc să nu mai vrei să-i omori ;)!

    Dacă vrei o mărturisire, eu nu am mai consumat alcool de 3 ani, deloc. Asta după o perioadă foarte luuuungă în are am consumat. Deci da, se poate să te laşi de un viciu nociv dacă îţi doreşti cu adevărat. Norocul meu este că ficatul e singurul organ din corp care are capacitate de regenerare totală, deci am scăpat uşor. Plămânii nu se regenerează dar cu cât te opreşti mai repede din a-i distruge, cu atât îţi rămâne o capacitate mai mare pe care să o foloseşti pe viitor. Deci, mult succes în a te lăsa de fumat şi în a începe să trăieşti ;)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact. Cumva, a fost natural lasatul de fumat pentru ca stiu ca nu se poate altfel.

    Bineinteles ca nu e chiar o plimbare in parc. Am fost si ciufuta, si irascibila, si cu gandul la tigari cand mi-era lumea mai draga. Dar per total, ma bucur enorm ca nu mai fumez. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Maine fac o luna de cand nu mai funez. Hooray!

    RăspundețiȘtergere