duminică, 9 iunie 2013

A trecut și Crosul Pădurii



Cum a fost? 
A fost bine. 
Se putea și mai bine? 
Evident. 
Sunt mulțumită? 
Absolut!

Am început în forță cu 4:38 min pe primul kilometru, deși nu aveam o stare prea bună. Mai ales între kilometru unu și doi am avut un fel de blocaj, pur și simplu nu mai vroiam să alerg. Mă simțeam obosită, nervoasă și sictirită, fără un motiv anume. Nu știu ce s-a întâmplat, a fost o senzație nouă, ca în timp ce alerg să îmi doresc să nu o mai fac, nu neapărat din cauza durerilor, ci pentru că nu mai aveam chef. Poate a fost ceva în aer, din ce am citit și Ana a avut aproximativ aceeași problemă pe primii kilometri.

Totuși nu m-am oprit și după kilometrul trei lucrurile au devenit mai suportabile, iar pe final chiar foarte plăcute. Am terminat în 56:09 (timp oficial) ceea ce pot să zic că e un Personal Best :), așa că e foarte bine. În plus am băgat un mega sprint iar pe ultimii 200 de metri 3 tipi got chicked by me. Muhahhaha.

După cursă aveam cea mai bună stare din lume. Am stat și la premiere, doar ca să îl văd pe Liviu cum ajunge pe podium. Eu când terminam a doua tură din cele 3, el trecea pe lângă mine într-un sprint impresionant, terminând cursa pe locul II la categoria lui. Ceea ce e pretty awesome.

Și la final, niște super-poze.


Super-soră. 

Super-alergător.  
Super-runningfriendship
Super-roșu :)











4 comentarii:

  1. vai, ai facut poza cu andrei! ce dragutz! eu n-am avut prezenta asta de spirit.
    in alta ordine de idei super timp, bravo! te invidiez ca esti asa rapida :D. eu am avut 1:05, ma rog, se putea si mai rau dar si mai bine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, de cand il pandeam sa il prind :)) 1:05 e foarte bine pentru ca ziceai ca nu te-ai mai antrenat de mult. Din cate am inteles de la alergatori vechi, si doua saptamani iti afecteaza grav timpul. Deci te-ai descurcat minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări pentru rezultat!
    Mult succes la antrenamente în continuare!

    RăspundețiȘtergere