duminică, 19 mai 2013

Scurt, despre BIHM

A fost horror. Căldura m-a terminat, nu am putut deloc să îmi controlez Pace-ul deloc. Aveam un plan foarte clar despre cum o să alerg fiecare kilometru, s-a dus naibii. Singurul meu gând pe toată durata traseului a fost cum o să mă întâlnesc la linia de finish cu sora mea și o să îi spun, "A fost îngrozitor de cald". Da, nu știu de ce, terminată fizic și psihic, în timp ce sufeream, proiectam cumva căldura în trecut.

Singura porțiune mai însemnată de umbra, a fost cu pantă. Dar atât de mult m-am bucurat că scap de soare că nici nu am simțit schimbarea de nivel.

Dar a fost și extraordinar de frumos. Nu cursa, aia a fost un chin :), de 10 ori mai greu decât la antrenament. Dar sentimentul de după. Bine, nu imediat după, pentru că mi-a luat vreo câteva ore să scap de dezamăgire (am scos 1:05 - asta am aflat ulterior, dar știam că nu am coborât sub o oră cum aș fi vrut și cum ar fi fost posibil). Dar acum, când mă ridic de pe scaun și îmi simt dureros mușchii, când merg prin casă cu dureri de genunchi, când mă uit în oglindă și îmi văd bronzul roșiatic absolut îngrozitor, sunt mândră de parcă m-am întors din război.




12 comentarii:

  1. bravo :)

    caldura e un inamic de temut, asa ca daca la "antrenamente" ai iesit sub 60 de minute...you rock, girl :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :), dar as fi vrut sa fie altfel si ieri. Oricum, a fost o super experienta, mi-a placut enorm. Si sper sa ma revansez la Crosul Padurii, pe 8 iunie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo!
    Toţi prietenii mei care au participat la semi s-au plâns de căldură.
    Şi toţi au scos timpi mai slabi din cauza asta!
    Deci nu fi dezamăgită, te-ai descurcat foarte bine în acele condiţii!
    Mult succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, a fost ce a fost. Oricum azi toata ziua am fost super happy asa ca nu prea mai conteaza. Abia astept urmatorul concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ooo! te duci la crosul padurii? ma gandeam si eu sa ma inscriu, l-am trecut in calendar pentru iunie :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Vino, vino. Sunt sigura ca o sa fie super fain. Eu m-am inscris azi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Félicitations!!!!
    You rule!!
    Ca me donnes envie de me réinscrire a une course!!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Maybe you're coming to Bucharest in october for the Marathon. Wouldn't that be absolutely awesome?

    RăspundețiȘtergere
  9. oh yes it would be!!
    but i m really not ready for 41 km... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. how about 21? you can participate in the half marathon race (this is what i will probably do, too) :)

    RăspundețiȘtergere
  11. it looks like you find a new drug for u. always more :)
    I will see if i can. keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  12. Yes, i feel very enthusiastic about running. sometimes, a little bit too much :)

    RăspundețiȘtergere